Monday, September 26, 2011

Sepatah dua kata daripada saya


     Salam 1 Malaysia dan selamat petang kepada semua rakan dan pengunjung blog pengajaran dan pembelajaran saya. Saya berasa sungguh gembira kerana dapat menghasilkan blog saya yang pertama.
     Setelah lulus semester pertama, sekarang saya telahpun bermula untuk menghadapi segala cabaran dalam semester kedua saya di sepanjang Program Pengajian Jarak Jauh di UPSI.
     Sebagai seorang guru, saya perlu memberi tumpuan dalam memperluaskan pengetahuan dan kemahiran pengajaran dan pembelajaran saya; manakala sebagai seorang pelajar, saya perlu berusaha sedaya upaya untuk menyelesaikan tugasan dengan sebaik mungkin.
     Saya bercadang menggunakan blog ini sebagai platform untuk saya memaparkan pelbagai informasi berkaitan subjek Pendidikan Jasmani. Diharapkan para pengungjung blog ini akan memperolehi maklumat yang berfaedah. Pada masa yang sama, dengan pembangunan blog ini, dapat saya pelajari ilmu baru berkaitan teknologi.
      Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment